Zwroty

Możliwość dokonania zwrotu produktów zamówionych w sklepie internetowym TinyMe przysługuje każdemu klientowi w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez konieczności podawania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy.

Jak zwrócić zamówione produkty?

  1. Wypełnij Formularz zwrotu
  2. Odeślij zwracane produkty w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i oryginałem paragonu fiskalnego na adres:
    TRANSTEX s.c
    TinyMe.pl
    Czyżeminek 43
    95-030 Rzgów, Poland

Pamiętaj! Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Towar musi być kompletny wraz z metkami oraz zapakowany w oryginalne opakowanie. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.

W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

Jeżeli warunki dokonania zwrotu zostaną spełnione, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Zwrotu należności dokonamy w terminie 14 dni od otrzymania wypełnionego formularza zwrotu oraz produktów na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: reklamacje@tinyme.pl lub pod numerem telefonu: +48 422 050 207

Dbamy o wysoką jakość naszych produktów i staramy się by nie posiadały one żadnych wad. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie w następujący sposób:

Jak złożyć reklamację?

  1. Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem reklamacje@tinyme.pl z tytułem wiadomości REKLAMACJA
  2. Wydrukuj i wypełnij Formularz reklamacyjny
  3. Odeślij reklamowane produkty wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu na adres:
    TRANSTEX s.c.
    TinyMe.pl
    Czyżeminek 43
    95-030 Rzgów, Poland
  4. Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 30 dni od dnia otrzymania reklamowanych produktów.
  5. Skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o proponowanym sposobie rozwiązania reklamacji.
  6. Jeśli uznamy Twoją reklamację – w ciągu 7 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony lub wada zostanie usunięta.